Корпоративний фільм – як візитна картка підприємства

Як відомо, у сфері бізнесу існує жорстка конкуренція. Компанії «воюють» на бізнес-ринку, переможці отримують прибуток, репутацію та перспективи. Кожна компанія хоче бути першою і розвиватися, тому вкладають кошти у рекламу. Адже піар допомагає зробити бізнес популярним серед споживачів, а вони, у свою чергу, піднімають продаж і рейтинг.

Сучасні умови розвитку організацій і підприємств вимагають від компаній наявність хорошого презентабельного корпоративного фильму. корпоративный фильм – це візитна картка підприємства у формі відео.

Корпоративний ролик є дієвим прийомом по встановленню внутрішніх і зовнішніх комунікацій компанії. Необхідність створення такого фільму продиктована сучасними правилами ведення бізнесу, так що створення корпоративного фільму не розкіш, а необхідність.
Виробництво корпоративного фільму може бути направлено на вирішення однієї глобальної задачі, а може вирішувати цілий ряд взаємообумовлених завдань. Корпоративні фільми мають різні формати, види і типи.

Серед типів можна виділити такі: презентаційний відеоролик, навчальне відео, фільм-інструкція, технологічний ролик, відеокаталог, PR-фільм, стендове відео, святковий корпоративний відеоролик.

Виробництво рекламних фільмів презентаційного типу вирішують маркетологічні завдання. Це не просто презентація компанії, але і реклама продукції, що виробляється. Зйомка корпоративних фільмів категорії «навчальне відео», «відео-інструкція», «фільм-звіт» має інформативну функцію. Проте, не кожен корпоративний фільм можна співвіднести з конкретним типом. Корпоративне відео може вирішувати кілька завдань і за своїм форматом підходити відразу під кілька жанрів фільмів про компанії. Крім цього, корпоративний фільм компанії може бути адресований широкій аудиторії, що включає коло партнерів, клієнтів, персоналу. Кількість варіацій поєднання різних типів відео не піддається суворій класифікації, а зазначені жанри є базовими.

Перераховані вище категорії – це підрозділи терміна «корпоративний фільм» в широкому сенсі. У вузькому сенсі корпоративний фільм – це відео про компанію, створене для зміцнення внутрішніх комунікацій компанії, це інструмент для командоутворення і засіб для згуртування компанії. У цьому фільмі може бути представлена ​​в гумористичній або емоційній формі діяльність робочого колективу. Нерідко створення корпоративного фільму пов’язане зі святкуванням якоїсь знаменної події: Новий рік, ювілей компанії, вдале завершення грандіозного проекту.
Отже, всі корпоративні відеоролики переслідують важливу для бізнесу мету: сформувати переконання у реципієнта (клієнта, партнера, інвестора, потенційного покупця) в тому, що презентується організація або підприємство, надійна компанія, яка надає виключно якісну продукцію. Тому, щоб зняти корпоративний фільм, достатньо звернутися до спеціалістів, які знімуть якісний матеріал.

Також читають: